Ahojte. Viete mi poradiť ohľadom prehrevania? Už po druhý krát za 3 mesiace sa mi auto po 3 km prehrialo a z pod kapoty dym.
Mal už niekto podobný problem?
Rok výroby 2011
1.4 tsi, 92 kW
Prehrievanie
-
- Registrovaný člen SEAT Fórum
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: Utorok, 7. Februára 2023, 20:06
- Pohlavie: -
- Ivan Ryban
- Člen SEAT Fórum lvl. 2
- Príspevky: 220
- Dátum registrácie: Štvrtok, 28. Novembra 2013, 23:29
- Auto: Altea FreeTrack ('07-)
- Pohlavie: Muž
- Okres: DT - Detva
Re: Prehrievanie
Dym alebo para?
Ale po 3 km?? Sak to ani poriadne zohriate nemoze byt..
Chladiacej kvapaliny mas dost?
Mozno zalepeny termostat, nespusti velky okruh a vyvari vodu v motore.. Zacal by som tym, lebo je to najjednoduchsie, ked sa ti zacne prehrievat, ked teplota stupne nad 90 stupnov na ryske na palubovke, skus stlacit parkrat hadicu pri termostate nech ho pretlacis, on sa otvori a mal by pustit velky okruh ale treba ho vymenit tak ci tak.. aspon budes vediet ze je to on ked toto pojde.. Ak nie tak potom vodna pumpa? Ale toto riesi iba prehrievanie, nie paru z motora..
Ked sa vali para z motora (predpokladam ze to naozaj nie je dym, lebo to by sme museli hladat niekde uplne inde.. napriklad spoje vyfukoveho potrubia..), to moze byt aj vacsi pruser, minimalne tesnenie pod hlavou a dalej radsej ani nebudem pisat........
Ale po 3 km?? Sak to ani poriadne zohriate nemoze byt..
Chladiacej kvapaliny mas dost?
Mozno zalepeny termostat, nespusti velky okruh a vyvari vodu v motore.. Zacal by som tym, lebo je to najjednoduchsie, ked sa ti zacne prehrievat, ked teplota stupne nad 90 stupnov na ryske na palubovke, skus stlacit parkrat hadicu pri termostate nech ho pretlacis, on sa otvori a mal by pustit velky okruh ale treba ho vymenit tak ci tak.. aspon budes vediet ze je to on ked toto pojde.. Ak nie tak potom vodna pumpa? Ale toto riesi iba prehrievanie, nie paru z motora..
Ked sa vali para z motora (predpokladam ze to naozaj nie je dym, lebo to by sme museli hladat niekde uplne inde.. napriklad spoje vyfukoveho potrubia..), to moze byt aj vacsi pruser, minimalne tesnenie pod hlavou a dalej radsej ani nebudem pisat........